Dostawa i płatność
Sposoby i koszty dostawy
Większość towarów prezentowanych na stronie jest dostępna natychmiast lub w krótkim czasie. Wyjątkiem są niektóre modele firmy Apolonia.
Jeśli posiadamy produkt na stanie to praktycznie wysyłamy go w momencie pojawienia się zamówienia od Państwa. Jeśli jesteście Państwo ciekawi, na jakim etapie jest zamówienie, albo jak szybko otrzymacie swoją przesyłkę, prosimy o kontakt telefoniczny na nr 728 334 304 lub mailowy biuro@butikmedyczny.pl
Po zamówieniu dostawa realizowana jest na terenie Polski za pomocą firmy kurierskiej DPD, usługi Paczkomaty InPost oraz In-Post Kurier. Przesyłkę możemy jednak wysłać w każde miejsce świata po ustaleniu warunków. Średni koszt dostawy na terenie UE to 50 zł.
Można też przyjść do sklepu z odzieżą medyczną przy Burakowskiej 16 w Warszawie i odebrać zamówienie osobiście przy okazji spotykając się z nami.
Odbiór osobisty:
Butik Medyczny Warszawa ul. Burakowska 16, czynny w dni powszednie godz. 8:30-16:30.
W przypadku dostępności produktów od ręki (informacja w karcie produktu na etapie jego zamawiania) można przyjechać do sklepu od razu.
Dobrze jest jednak zadzwonić przed przyjazdem na nr 728 334 304 i upewnić się co do dostępności produktów.
Dostawa kurierska InPost
Standardowy czas dostawy - 2 dni robocze.
Koszt dostawy:
- przedpłata - 17,00 zł - wartość zamówienia poniżej 300,00 zł
- pobranie - 20,00 zł - wartość zamówienia poniżej 300,00 zł
Paczkomaty InPost SMILE
Czas dostawy - 1-2 dni robocze.
Koszt dostawy:
- przedpłata - 0,00 zł (za zamówienia powyżej 50,00 zł),
- pobranie - 1,85 zł (w większości paczkomatów jest możliwość płatności kartą)
- ponowne nadanie nieodebranej przesyłki 25,00 zł
UWAGA: Dla zamówień o wartości powyżej 300 zł w każdym przypadku dostawa jest darmowa.
Formy płatności
W butikmedyczny.pl można dokonać płatności na wiele różnych sposobów tj:
Tradycyjny przelew bankowy
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego (80 2490 0005 0000 4600 2735 2210), na który należy przelać stosowną kwotę. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu takiego przelewu, co zwykle trwa 1-2 dni. Ten sposób płatności nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych kosztów dla Klienta.
Płatność internetowa (eService, ING Bank Śląski, Imoje)
W trakcie składania zamówienia Klient może wybrać płatność kartą lub poprzez system któregoś z banków. Klient jest w trakcie płatności kierowany na zewnętrzną stronę operatora, gdzie dokonuje płatności. Sklep otrzymuje zwrotnie informację o dokonanej płatności - zwykle w ciągu kilkunastu minut. W takim przypadku butikmedyczny.pl również nie obciąża Klienta żadnym dodatkowym kosztem.
Pobranie
Płatność gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia. Wtedy koszt dostawy jest nieco wyższy, tak jak w cenniku powyżej.
Odroczone Płatności (Twisto) W trakcie składania zamówienia do określonej kwoty można też wybrać odroczoną płatność Twisto. Wówczas Klient kierowany jest do zewnętrznego serwisu, w którym przechodzi prostą procedurę weryfikacyjną i może cieszyć się z zakupów z odroczonym terminem płatności.