Dostawa i płatność
Sposoby i koszty dostawy
Większość towarów prezentowanych na stronie jest dostępna natychmiast lub w krótkim czasie. Czas wysyłki modeli, które wymagają sprowadzenia od dostawcy może się wydłużyć i uzależniony jest od danego producenta.
Jeśli jesteście Państwo ciekawi, na jakim etapie jest zamówienie, albo jak szybko otrzymacie swoją przesyłkę, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 728 334 304 lub 537 333 678 lub mailowo pod adresem biuro@butikmedyczny.pl
Po zamówieniu dostawa realizowana jest na terenie Polski za pomocą usługi Paczkomaty InPost oraz In-Post Kurier a także firmy kurierskiej DPD. Przesyłkę możemy jednak wysłać w każde miejsce świata po ustaleniu warunków. Średni koszt dostawy na terenie UE to 50 zł.
Można też przyjść do jednego z naszych sklepów z odzieżą medyczną w Warszawie i odebrać zamówienie osobiście przy okazji spotykając się z nami.
Odbiór osobisty:
- Butik Medyczny Warszawa ul. Burakowska 16 (tel.728 334 304) lub
- Medicu medyczna garderoba Warszawa ul. Sobieskiego 45 lok.U18 (tel.537 333 678)
W przypadku dostępności produktów od ręki (informacja o terminie realizacji widoczna podczas składania zamówienia) można przyjechać do sklepu od razu.
Dobrze jest jednak zadzwonić przed przyjazdem i upewnić się co do dostępności produktów.
UWAGA: Dla zamówień o wartości powyżej 300,00 zł w każdym przypadku dostawa jest darmowa!
Dostawa kurierska InPost - (za zamówienia poniżej 300,00 zł)
Standardowy czas dostawy - 2 dni robocze.
Koszt dostawy:
- przedpłata - 13,50 zł
- pobranie - 21,00 zł
Paczkomaty InPost SMILE (za zamówienia powyżej 50,00 zł)
Czas dostawy - 1-2 dni robocze.
Koszt dostawy:
- przedpłata - 0,00 zł
- pobranie - 1,85 zł (w większości paczkomatów jest możliwość płatności kartą)
- ponowne nadanie nieodebranej przesyłki 25,00 zł
Paczkomaty InPost - (za zamówienia poniżej 50,00 zł)
Czas dostawy - 1-2 dni robocze.
Koszt dostawy:
- przedpłata - 17,00 zł
- pobranie - 19,00 zł (w większości paczkomatów jest możliwość płatności kartą)
- ponowne nadanie nieodebranej przesyłki 25,00 zł
Formy płatności
W butikmedyczny.pl można dokonać płatności na wiele różnych sposobów tj:
Tradycyjny przelew bankowy
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego (80 2490 0005 0000 4600 2735 2210), na który należy przelać stosowną kwotę. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu takiego przelewu, co zwykle trwa 1-2 dni. Ten sposób płatności nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych kosztów dla Klienta.
Płatność internetowa (eService, ING Bank Śląski, Imoje)
W trakcie składania zamówienia Klient może wybrać płatność kartą lub poprzez system któregoś z banków. Klient jest w trakcie płatności kierowany na zewnętrzną stronę operatora, gdzie dokonuje płatności. Sklep otrzymuje zwrotnie informację o dokonanej płatności - zwykle w ciągu kilkunastu minut. W takim przypadku butikmedyczny.pl również nie obciąża Klienta żadnym dodatkowym kosztem.
Pobranie
Płatność gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia. Wtedy koszt dostawy jest nieco wyższy, tak jak w cenniku powyżej.
Odroczone Płatności (Twisto) W trakcie składania zamówienia do określonej kwoty można też wybrać odroczoną płatność Twisto. Wówczas Klient kierowany jest do zewnętrznego serwisu, w którym przechodzi prostą procedurę weryfikacyjną i może cieszyć się z zakupów z odroczonym terminem płatności.